Életemben először Marokkóban…

stoppoltam. Don’t try this at home! 🙂 Casablancától elmentünk Tanger-ig, hárman lányok, félelmetes ám fantasztikus kaland volt és nagyon-nagyon jófej helyiek vettek fel.

-láttam és irtottam csótányt (pfejj)

állásinterjúztattam (wtf?)  Az történt, hogy jött a jelölt, a főnök meg (nahát!) pont késett. Én meg ott hérdereltem a suliban, ezért az adminisztrátor asszony megkért, hogy addig beszélgessek el vele a tanításról, meg mérjem fel, hogy elég jó-e az angolja. Szegényke csak nézett, hogy ki ez a macinacis magyar vajon, wtf?

aludtam a szabad ég alatt (meg ugye Szahara meg tevék, ez nyilvánvaló)

-kaptam ételmérgezést (gyors lefolyású volt)

-fürödtem az óceánban

-ültem hetedmagammal egy autóban. A városok közti tömegközlekedésre a grand taxi nevű képződmény szolgál – egy normál méretű autó hat utast vesz fel minimum. Kettőt az anyósülésre, négyet hátra. Nyomor fíling, de nagyon hamar meg lehet szokni.

-szívtam hasist (tényleg csak két slukkot, hogy jobban aludjak!)

-jöttem rá, hogy lehet kis hátizsákba öt napra is pakolni. Meglehetősen szabad élmény, amikor ráeszmélsz, hogy milyen rettenetesen kevés tárgy kell tulajdonképpen az élethez. Kiválóan el lehet lenni ilyen használati tárgyak nélkül, mint például smink, törölköző, laptop, testápoló stb.

És ez nagyon fog hiányozni.

Standard

Leave a comment